Máte úzkostné stavy? Zažeňte je bylinkami

Marmel
</div>
<p>Skutečná deprese neodezní po pár dnech, kdy se cítíte mizerně. Zpravidla trvá několik týdnů, a doprovází ji typické příznaky, jako je úzkost, únava, osamělost, obviňování sebe samého, poruchy koncentrace, případně hněv a agresivita. Deprese by se měly léčit pomocí odborníka.<br />
<img alt=
CO JSOU TO DEPRESE
1)      Na počátku každé deprese je jakýsi spouštěč, který úzkostný stav spustí. Může to být nepříjemná situace, kterou následně vnímáte jako ohrožující, nebo smrt blízké osoby, ztráta zaměstnání, rozchod s partnerem, nebo vaše vlastní myšlenky, představy, vzpomínky.

2)      Nad daným tématem spouštěče začnete přemýšlet. Tyto myšlenky jsou automatické, nepřivoláváte si je a nemůžete jim nijak zabránit. Ve vašem mozku vzniká chemická nerovnováha, jejímž důsledkem jsou pak stavy úzkosti.

3)      Čím více se bojíte, že se nepříjemné myšlenky vrátí, tím častěji se opravdu vrací, což vám způsobuje emoční reakci (obavu, úzkost). Čím více jsou pro vás myšlenky nepříjemnější, tím výraznější a větší bude vaše úzkost.

4)      Emoce jsou doprovázeny také tělesnými příznaky. Nejčastěji se jedná o bušení srdce, chvění, tlak na žaludku, motání hlavy, slabost v nohách, brnění a bolesti. Tělesné příznaky jsou přirozenou reakcí organismu na stres.

5)      Tělesné i emoční příznaky se mohou stupňovat až do stavu masivní úzkosti, které se říká panika.

6)      Pokud tyto příznaky vnímáte, a zjišťujete, že napětí sami nezvládáte snížit nebo se ho zbavit úplně, je opravdu nejvyšší čas navštívit odborníka.
květy třezalky
Zmírnit příznaky deprese však jde i přírodní cestou:
·         Jezte vyváženou stravu bohatou na vitamíny a minerály.
·         Dodržujte spánkový režim.
·         Vyhýbejte se alkoholu a cigaretám.
·         Cvičte v kolektivu nebo choďte na pravidelné procházky.
·         Vyhledávejte své přátele, kterým se můžete svěřit.
·         Zkuste čaje z bylinek. Antidepresivní účinky bylin sice nenastupují okamžitě, ale až po nějaké době užívání. Přesto vyzkoušejte zklidňující efekt třezalky, kozlíku lékařského, bazalky, jasmínu, levandule, heřmánku, šalvěje nebo meduňky.

Máte úzkostné stavy? Zažeňte je bylinkami
5 (100%)1