Vizuální reklama

Právě ta dělá dojem, a samozřejmě s dalšími věcmi. Například obalem výrobku. Přiznejme si, i ten prodává. Čím lepší, tím více přitahuje zákazníkovu pozornost. Potvrdily to i výzkumy dvou na sobě nezávislých agentur. Zákazník sáhne raději po barevném a hezkém obalu při cenové nerozdílnosti. Děje se tak však i tehdy, není-li rozdíl mezi cenami příliš veliký.
Ne každý majitel firmy má vlastní grafické studio se spoustou grafiků. Většinou to bývá právě naopak. Střední a malé firmy by si to asi ani nemohly dovolit. Takže by měly jen smutně pokukovat po těch co na to mají? Ne, nemusí.  Grafické studio Olomouc Imperialmedia vše zařídí.

Obal výrobku

V boji o zákazníka je to totiž tak, že se používá všechno, a právě obal, který se po rozbalení zboží většinou vyhodí, hraje velkou roli. Proto jej nemůže vytvořit amatér, který neví kam co a jak. Většinou vznikne patlanina, a je to i špatně prodejné. Na to hle musí vlítnout odborníci. Stejně jako na logo firmy, která třeba teprve začíná. Také jej nelze vytvořit jen tak, bezmyšlenkovitě na stole při odpoledním kafíčku. I na tohle by měl odborník svůj názor a zcela jistě by předložené logo zcela předělal. 
Jde třeba také o celkový obalový design, nejen o to, co je na krabici, sáčku, či na čemkoli jiném natištěno. To celé musí být dohromady harmonický celek, který zákazníka přitáhne a volá na něj, aby si jej koupil. Nu, a právě toto vše umí profesionálové v grafickém studiu. A samozřejmě ještě spoustu věcí navíc.

Nepotištěný obal

Ten, kdo chce prodávat by měl být s nimi v neustálém spojení a projednávat případné úpravy. Jako zákazník si samozřejmě určí celkový vzhled, ale například vyložené nesmysly mu budou jistě vysvětleny a odstraněny. Například dát žlutou barvu na jinak žlutý podklad a podobně. Jde zde totiž o čitelnost, zákazník nebude luštit co to vlastně je. Prostě, každý výrobek a každá firma potřebuje své.